onsdag 17. mars 2010

Vår

Bildet er lånt fra Sia-home.com


Litt vårlig inspirasjon her på bloggen. Synes SIA har så utrolig mye fint...
Sofaen trenger noen nye puter som kan myke den opp litt.
Gleder meg til vår og aller først til påsken. I dag har jeg ryddet mer på soverommet. Vi håper på å kunne pusse det opp i påsken. Men først må jeg altså gjøre noe med kaoset som herjer der - og nå er jeg godt i gang. Skjønner ikke hvorfor jeg har spart på flybillettene fra en Paristur og tomme esker av mange slag. Hadde nok planer om litt scrapping og eskene ville jo blitt fine med tapet utenpå.. Har fått masse ideer av å lese interiørblogger - men fra teori til handling er det fortsatt milevis avstand her i heimen!! Det får også være måte på hvor mange maleklær jeg skal ha.. nå går de i containeren! Samme skjebne får de klærne som har ligget i skapet - i-tilfelle-jeg -en-gang-får -brukt-for-de-eller-kommer-inn-i-de-igjen!
Den dagen de klærne jeg bruker nå er for store skal jeg jammen meg unne meg noe nytt!!
Nå skal jeg opp til ei venninne på en tekopp - påfyll i hverdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar