tirsdag 16. mars 2010

Morten + Gunn Kari = Sant



I dag er det 19 år siden vi ble kjærester!
Dette bildet er fra den dagen...
Tenk så fort tiden går. Synes nesten det var
i går at jeg falt for denne langhåra rampen jeg!
(eller var det den antrasitt grå Opel Manta `n
jeg falt for... Nå må du vel snart skjønne at det
faktisk var DEG, Morten, og ikke bilen...)





Vi giftet oss på Morten sin 30-års dag, 22.oktober 2009.
Koselig å bli mann og kone etter lang tid som kjærester...
Tusen takk min kjære Morten for at jeg får lov å være
kona di, kjæresten din og mor til våre to skjønne jenter!
Du lovte å være ved min side - og det har du jammen meg
holdt også - på tross av at jeg kan være et hespetre til tider :-)


Elise og Marie utenfor hotellet i Egypt da vi var der i vinter.

En koselig tur med de tre menneskene som jeg elsker aller høyest!

Kos og klem



1 kommentar:

  1. 30 år i 2009, det gjør ikke meg til gamle gutten, takk for det..trodde ikke jeg holdt meg så godt?
    Morten..

    SvarSlett