fredag 12. mars 2010

Nå går det mot vår...


Bildet er lånt på nrk.no

For en strålende dag! Med sol som skinner, sne som smelter,
en tekopp i sola på terrassen med godvenninna - kan det bli bedre?
Det er fredag og helga ligger foran oss, ubrukt og fin.
Når vårsola titter frem får jeg mer energi og
det trengs her huset! På søndag skal jeg på håndballkamp -
det skal bli så gøy!!
Det er Storhamarjentene som skal spille mot et lag fra Montenegro.
Det er Europacupkamp - og vi skal heie så det blir hjemmeseier...

Har forresten tatt av 3 kilo siden jeg kuttet ut sukker
for 12 dager siden.
Så det så!!
Nå gjelder det å fortsette å være flink.
Klarte ikke å motstå påskeeggene fra Anton Berg
i dag, men spist er spist...

Gleder meg til å ta joggeskoene fatt snart. Har gått noen
herlige turer med Milan denne uka, og det er så vidt vi
løper litt også. Målet mitt er å greie å løpe hele 4 km i Furuberget
til St. Hans. Tror det er et realistisk mål.

God helg og for dere i Hamarområdet -
møt opp i Prestrudhallen og
støtt Storhamarjentene på søndag!

1 kommentar:

  1. Hei! Så gøy å få kommentar fra deg. Tenk at du og har blogg. Spennende prosjekt du har. Det vil jeg gjerne følge med på. Jeg har og et ønske om å bli kjernesunn, men de siste dagene har det skjært helt ut. Men vet du, jeg er 10 kg lettere enn i sommer. Vil ned 10 til.
    Ja, tenk om dere kan komme tilbake, det ville vært superkoselig. Vi har ikke fått noen bestillinger for sommeren enda...

    SvarSlett