torsdag 4. mars 2010

Sukker, sukker, gå din vei!

Det her er jammen meg ikke lett... Prøver det beste jeg kan å
ikke spise noe sukker. Har klart det i tre dager nå, men kroppen
skriker etter sjokolade. Når den ikke får det vil den ha kaker,
kneippbrød( og jeg som egentlig ikke liker kneipp så godt),
pasta og annet med masse karbohydrater... I dag har jeg stått
og nærmest siklet på de deilige kakene på Fattigmann i Elverum.
Sarah Bernhard og Suksessterte - de så jo
bare så utrolig deilige ut. Men jeg sto imot...
Senere på dagen var jeg på butikken. Bestemte meg på veien
inn at jeg skulle kjøpe meg sjokolade. Men så kom jeg på at
jeg hadde et deilig, ferskt Ingers rugbrød hjemme. Da tok jeg
heller med en god ost..Melkeprodukter får vi ta vekk litt senere....

Som belønning til meg selv skal jeg på søndag bestille meg
boka som står høyest på bokønskelista mi. Den er skrevet av den
svenske forfatteren Camilla Läckberg.
Jeg elsker bøkene hennes!




Det forutsetter jo at jeg holder meg unna sukker resten av uka.
Men det blir jo ikke noe problem, hihi...

I morgen håper jeg på en ny dag med sol!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar