fredag 26. februar 2010

Helg og overraskelse!

Bildet er lånt fra rice.dk

Dette fine bollesettet kom min kjære hjem med i dag. Det har stått på ønskelisten min lenge...
Blir alltid så GLAD da jeg ser disse herlige fargene. Nå står de til pynt på spisestuebordet, slik at jeg kan se de fra sofaen jeg sitter i. Bollener er kjøpt på Gave og Interiørglede på Torghjørnet på Hamar. Link til hjemmesiden deres finner du her.
Butikken er en herlig oase i byen. De har veldig mye fint, jeg er ekstra begeistret for deres fine Green Gate varer. God stemning i butikken og veldig god service!

Til jul fikk jeg en Bloomingville by Trendkompaniet lampe av mannen min. Den er også kjøpt på Gave og Interiørglede. Den falt vi begge for da vi var innom under juleshoppingen. Dessverre er den ikke kommet opp enda, den er nemlig gulroten vår for å male og pusse opp stua. Og Ting Tar Tid her i huset - men vi håper den kommer opp snart :-)

Bilde av herligheten:

1 kommentar:

  1. Så snill mann du har :-) Det er jo ikke mange dagene siden vi kikket på dem og du hadde veldig lyst på dem ;-)
    Ha en riktig god (og sunn) helg kjære søstra mi!

    SvarSlett