lørdag 20. februar 2010

Helg...

Da er helga her igjen. Mannen min kjører veslesnupp på håndballtrening, jeg har spist en deilig frokost sammen med storesnupp. Grovt brød med egg og en kopp rooibos-te. Deilig!! Holder på med litt nedtrapping nå, så grovt brød er greit. Har bestemt meg for å greie åtte uker uten sukker, melk og gluten. Men jeg kan så lite om hva jeg kan spise istedenfor så jeg holder på å lese meg opp... Ser ikke for meg å leve på omelett til frokost i åtte uker!! Ser også at en av utfordringene kan bli mat-i-farta. Det betyr bare at planlegging er nøkkelordet!! Tror jeg skal ta en tur på biblioteket i dag. De har helt sikkert masse spennede bøker som jeg kan hente inspirasjon fra.

I går kveld var det en tøff sukkerfri kveld. Har ikke spist godteri siden søndag, men gamle vaner sitter godt i. Lot være å se på Nytt på nytt, for det forbinder jeg med melkesjokolade.. Tok heller med Milan ut og gikk en laaang tur. Synes jeg var veldig flink jeg...

Bildet er forresten fra Rhodos. Jeg var der i høst sammen med mamma og søstra mi.

En fantastisk tur!

Ha en god helg - kos dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar