mandag 15. februar 2010

VELKOMMEN TIL BLOGGEN MIN

Da er jeg her med min blogg. Litt vanskelig å komme igang synes jeg, men slik er det jo
med mange andre ting i livet også...

Mitt mål med bloggen er å skrive litt om min vei fra sofaen til å
begynne å leve livet på en mer fornuftig (og gøy) måte.

Etter mange år med store begrensninger pga ME vil jeg nå
heller se mulighetene. Sykdommen er jo der, men jeg håper at min
nye livsstil skal hjelpe meg til å bli friskere.

Utfordringen blir å ikke starte med for mye nytt på en gang, da vet jeg
at det er fort gjort å mislykkes. Og det er jo ikke planen!

På parti har jeg min kjære mann. Han har en utrolig viljestyrke som jeg gjerne skulle hatt..Motivasjonen vår er at vi vil ha overskudd til jentene våre.
Jeg vil ikke være den mammaen som alltid sier "Vent litt" og "Ikke nå".
Jeg vil være med å leke!!







1 kommentar:

  1. SÅ flott!!!! Virkelig fin side og jeg er sikker på at du kommer til og kose deg med blogging.....bare vent å se!!!

    SvarSlett